Trött tjej

Ögonen går i kors, är extreeemt trött... Dagen började med en mycket bra föreläsning i kardiologi (leif är gryyym!) sen lunch, å på eftermiddagen skulle vi ha en lektion i operationssjukvård. Det va värdelöst. Efter 5 min satt ja å spela wordfeud istället haha... Spelar liksom ingen roll om man klär ut sig till en grön skurt-liknande-operationssjuksköterska, så i första bästa rast tog jag helg. Känns ju lite elakt å störta ut mitt i föreläsningen så satt snällt kvar å spelade wf istället hehe.

Ikväll har vi vattentränat Hördur å Lydur, duktiga pållar. Hade tänkt plugga lite nu, men orkar verkligen inte... så d får bli imorrn. Kanske ska kolla lite på the voice nu istället :)

Håller just nu tummar å tår för att jag får sommarjobbet som ja va på intervju för i torsdags, tydligen är 5 av 6 platser tillsatta sen tidigare, så bara eeen enda kvar! å vet att d va fler som skulle på intervju efter mig... Nåja, får säga som farmor, man får leva på hoppet ;)

Gokväll!

Haha hittade en gammal bild från nr ja låg på sjukhuset, nerdrogad... syns d lr? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0