S-märken

Snön verkligen vräker ner! Såg typ inget alls när ja åkte hem med bussen, ett under att han inte åkte ner i diket. Har iaf Razz med mig hit hem, han sitter å spanar ut genom fönstret på fåglarna (vilket är suuuuperspännande) å jag sitter å pluggar lite, tänkte försöka sammanfatta lite från veckans föreläsningar som både vart toppen å bottennapp. Enligt mig iaf... Sen ska ja ut å pussa på lydde senare, å dom andra me såklart. Dom små snögubbarna! :)

Ikväll blire till å kolla The Voice å kanske nån film, jag å Razz drog förbi Hemmakväll å köpte lite godis å sen har mamma proppat hela skafferiet med olika godisaskar å grejer så det lider vi inte brist av iaf om man blir insnöad här haha. Så som de vräker ner nu... Har säkert kommit 3 dm... För övrigt såg dom lite fundersamma ut när ja kom in med en katt på hemmakväll, inte var dag kanske hehe. Dom hade massa nytt godis nu, bl.a. såna där S-märken som man köpte på rasterna i skolcafeterian på mellan/högstadiet, såna där sura å salta. Nostalgi!!
Synd bara att dom inte hade mina favoriter, dom där skummiga sura... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0