Tror det är detta som kallas lyckad shopping.

Lydde hade tappat en sko idag när ja kom hem, så blev ingen ridning. Tömkörde lite i skritt ut i slasket bara så han fick röra lite på sig. Annars idag så har jag vart i skolan, hade lite journalföring... sen drog ja in te stan en snabbis å köpte en kavaj, hade aaasflyt. Dom hade satt ner den kavajen jag ville ha från 399 till 199, sen hade jag 20% så blev bara 159:) å som gräddet på moset fick jag ett presentkort av kassörskan på 50 kr? bra å kort shopping haha! Drog sen hem å hämtade Razz å sen tog vi bussen ut hit.

Nu blire chill resten av dagen, fixa hästarna snart bara. Sen så äre ju påsk nu! Då får man äta oändliga mängder godis å mat:) lr d får man väl annars med men d blir ju inte lika gott om man alltid gört ;) Annars i påsk så ska Ida tävla Græðir på Bärbys kval på söndag, så blir nog en sväng dit å kolla på dom å ta lite bilder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0