Sjukvården behöver lite färg!


Legat hemma sjuk sen i torsdags nu, triiist... men börjar iaf bli lite bättre! Tråkigt bara att jag missade utgång igår, biljard å grejer... Får ta igen de nån annan gång helt enkelt! För övrigt är ja hes som satan, börjar låta mer å mer som Joe i bigbrother haha.

Kom på idag att jag ju inte beställt en vårdklocka som ja skulle gjort för typ en evighet sen? Tänkte att jag skulle beställa en redan under förra VFUn, å de va liksom typ ett halvår sen den började? Tog mig iaf i kragen idag eftersom att jag ändå är stucked till sängen å datan. Vårdväskan har skitmkt roliga grejer, så slängde ihop en beställning med lite mixade färger å grejer! Självklart blev det bla. en rosa klocka!

Rosa sjuksköterskeklocka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0