Sådär så att ögonen rinner av bara helvete ni vet...

Ligger i soffan, förkyld. orakar.inte. Vill va frisk ju! är snorig å hes... å ögonen bara rinner! ser ut som att ja gråter konstant haha... Imorrn har vi iaf sisa dan på KFU:n, pvk, blodtransfusion å grejer, kan ju inte missa de. Idag har vi haft Take Care utbildning, tog typ 45 min sen va d över... skönt! Så drog å hämtade mitt e-tjänstekort. Såg lite dryg ut på kortet men det är bättre än körkortet iaf haha.

I måndagsnatt fixade Maria så att jag fick gå med en barnmorska på förlossningen. D va såå kul å bara få gå med å se! Ska bli jättekul å jobba som uska där i sommar:) Va dock liiite jobbigt å gå natt, va ju första gången ja gjort d liksom så vid 5 tiden va jag som en zombie, höll serri på å somna stående! Fick liksm tänka att ja skulle hålla ögonen öppna helatin haha... Men d blir nog bättre med tiden, när man kommer in i det!

Nu ska jag fortsätta kurera mig här, har druckit massa te, å ätit den nya Calippo shotsen. Den va god! Men va liksom inte samma som gamla goa Solero Shotsen Lime.

Kisse hälsar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0