Open your mind before your mouth

Sitter just nu å väntar på att Anders ska komma hem, han ä i Rimbo å fixar till sommardäck å däckhotell. Sen ska vi steka pannkakor å ta en promenad. Ja har sjukt ont i ena nedre delen av magen så kan knappt gå just nu... men har tatt en Citodon nu så hoppas d släpper snart. Vore skönt å komma ut på en kort prommis iaf :)

Idag har jag gått med en sjukgymnast fram till lunch å sen fick jag sluta. Hon va heeeelt fantastiskt bra, HERRE säger ja bara, man blir ju imponerad för mindre. Jättebra på att förklara å allt å verkligen superduktig! Så de har vart en superbra dag :) skönt å komma hem tidigt också! typ alla låter mig sluta tidigare varje dag, men idag blev d vääldigt tidigt för hon sluta tidigt ;) min handledare har haft semester i typ en vecka å vart i London, så har gått med lite andra olika folk då istället! Gick en dag med en uska som också va gryyym :) å igår gick jag med min handledare nr 2, å idag sjukgymnast som sagt! Kul å få se lite olika yrkesroller liksom. det ingår ju dessutom i våra mål att planera å så med andra yrkesgrupper, så de va ju kanoners! Imorrn är iaf min handledare tbx igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0