Seminarium

Har legat helt däckad här hemma idag, skulle vart å pluggat inför semiariet imorrn med dom andra men mådde verkligen skit i morse så de va bara att stanna hemma det. Anders va snäll å gjorde frukost till mig innan han gick till jobbet, lyxigt å va sjukling :) mår fortf inte bra men imorrn måste jag åka in eftersom det är obligatorisk seminarie... suck... men men. Sen får jag ta å åka hem å lägga mig i sängen å kurera... å försöka plugga! Tentan är nu på fredag, men känner mig inte så jättenervös faktiskt... tycker jag borde klara godkänt :) blir lite intensivplugg nu sista dagarna, så kanske ännu lite mer fastnar ;)

Nu blire lite blåbärssoppa innan det är dax för efterlängtade sängen, har faktiskt försökt plugga här hemma hela dan trots att jag mått fett dåligt, så nu är jag lagom död. Anders ska inte träna bandy ikväll för han mår inte heller helt bra så får sällskap såhär på kvällskvisten! Alltid trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0