I nervsystemets spännande värld

Halloj! Har vart en lång dag med föreläsning om nervsystemet å egenstudier, känns som att jag börjar få kläm på lite men det är så sjukt mycket! Men vi har ju några veckor på oss innan provet som tur e... men nästa vecka börjar vi med cirkulation å massa annat så känns som att man vill fatta det här innan det. Sen har vi prov på typ 10 områden den 1 april. Galet mkt plugg, så bäst att plugga varje dag. Nu har jag iaf gått igenom alla instuderings frågor för dagen, Anders kunde inte träna idag för han ligger här i sängen nu å sover å mår dåligt, men han har lovat att förhöra mig på frågorna sen :) Nu ska jag väcka sömntutan så ska vi äta lite! Pussåkraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0