Filmkväll

Igår mellan pluggningarna hann jag med å träffa bästa ronja å isabelle :) Lunchade på Dejvan, hawaiipizza gött! catchade upp gamla minnen från den goda kliniktiden å pratade om vad som hänt på senast :) Sen blev de en sväng på stan, å sen hem å plugga ännu lite mer. På kvällen drog jag å Anders på Bliðfaris träning i lommarhallen, kan behövas! Är inte alltför vältränad hehe... ;) Så efter att vi vart så duktiga å tränat förgyllde vi kvällen med maaassa godis ;) Ikväll blire filmkväll hos Sara, självklart åker godis med, å även vår vän popcorn. Har tränat för Caspar idag också, gick helt okej, men vi har en hel del att öva på. Måste va lite mer konsekvent ;) Nåja, har anmält oss till Blidfaris påskkval i april, det är här hemma så skönt att slippa åka iväg. Sen blire nog bara Upplandsmästerskapen på Tunabanan i juni, hinner inte tävla så mkt mer med tanke på skolan. Brukar iofs inte tävla så jäkla mkt ändå... men roligt att komma ut ibland iaf ;) å i år tävlar vi som vuxna... kan inte påstå att jag känner mig som vuxen direkt men men ;P

Nu ska jag å Anders genomföra lite matintag, sen fixa hästarna å åka till:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0