Om sanningen ska fram - Eric Amarillo

Kan ju konstatera att det är onsdag idag, å att jag är leeedig till på tisdag! hur najs!? det är fan 5 dagar!! :) Ska bara kolla lite på vår semiarie-uppgift i omvårdnadsteorier, men det verkar asflum. För ja menar, hur ska man tolka det när läraren säger såhär: ni behöver INTE lämna in något skriftligt, allt ni behöver göra är att använda papper och penna och skriva ner för att lämna inte efter seminariet. Huuuh? Solklart! haha!

Sitter för stunden å äter lite kvällsmat i väntan på min nya drog, big brother hehe. Har blitt beroende, tur att det snart är final så att det är över ;)

Nått annat jag fastnat för är... damdammdaam: Om sanningen ska fram! Det är den där Mandas fel ;)


Kommentarer
Postat av: Sara Lindensved

Haha, jag är också beroende av BB. Hoppas att Simon vinner. Vi ses i skolan... Om sanningen ska fram.. Nu fick jag den på hjärnan ;) Pöss

2011-06-01 @ 21:35:58
Postat av: Linda

Hoppas absolut att Simon vinner! ;) Puss!

2011-06-02 @ 11:30:28
URL: http://linxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0