Life´s gooood!

I fredags slutade skolan för denna termin, med ett väldigt konstigt å lite smått oseriöst seminarium. Lärare som hade noll koll på grupper, vad vi gjort, hur vi skulle delas in och som hade ett flyg att passa typ en timme senare haha. Men men det gick väldigt bra iaf så det är väl huvudsaken, blev klara väldigt snabbt så hann in till norrtälje  där Lars tog studenten å se utspringet :) sen vare studentbjudning med massa god mat å tårta!

Igår åkte vi till uppsala för upplandsmästerskapen å för att hämta jesper. Tävlingen gick sådär, Lydde va superseg å gick inte alls bra på uppvärmningen så kände att det inte skulle gå så bra på banan heller. Fick ganska bra poäng av två domare men den tredje gav jääkligt lågt så det drog ju ner en hel del... men han är bäst ändå min häst :) ♥



Red han idag på passbanan å då gick han kanonbra! satte på han 200g bootsen istället för 170g å bytte bett till tre-delat istället för två-delat. Blir nog bättre så tror ja :) Longerade tritill igår också, värstaste busen haha! många serier med bocksprång där å tjut! Tänkte longerat å ridit han idag men orkade inte, va så himla varmt å har haft sketont i huvve. Hjälpte mamma övnings-lasta hördur idag för dom ska iväg på långritt i norrtan nästa helg. å han e inte lättlastad precis... så när han precis va inne en av gångerna slänger han sig ut så att jag slår i huvudet i bommen ajaj! dessutom lyckades han slita av ett grimskaft :P men sen sista gången gick han på väldigt snällt efter ett tag å vi hann stänga dörren bakom han å han stog helt lugnt kvar, lite mer övning så gåre nog galant :)

Idag va anders här å hälsade på också, fick se mitt nya fina rum å hrani :) plus att han hade emd min kudde å lite kläder jag glömt :) va btw min sista lediga dag idag, börjar jobba imorrn nämligen. Kvällspass, 16-22. Men ska va där lite tidigare å skriva kontrakt, fixa lite kläder å så. Blir nog kanoners! ska gå introduktion imorrn å på tisdag, sen onsdag äre kurs å på lrödag-söndag har jag egna pass.

Nu ska jag hoppa i säng å kolla på morden i midsomer tänkte ja! kommer säkert somna för är astrött å har fortf väldigt ont i huvudet. förmodligen äre en släng av hjärnskakning, tog två alvedon förut å de va kanske inte så bra... har blivit uppläxad några gånger att man inte ska göra det nämligen hehe ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0