Kissemisse


Tjing!

I söndags vare tävling här, jag å Anders satt domarsekreterade med Göran hela dan, han är så jäkla rolig så det blev en kul dag ;) Sen på kvällen vare grillning med alla funktionärerna, supergott! Idag har veterinären vart här å vaccinerat fem av hästarna, tre som behövde både stelkramp och influensa och två som behövde influensa.

Till något helt annat, jag å Anders ska ju skaffa katt i höst, en långhårig eftersom han inte tål korthåriga nå bra. Men Linus gick bra förut, å han va halvlånghårig så tror nog att långhårig ska gå bra :) Hur som så har Anders grannar kattungar som vi ska över å titta på någon dag, vet dock inte om dom är långhåriga eller hur dom alls ser ut, det lär visa sig ;) sen så har Denises mamma (bunnys) tre kattungar, å dom är långhåriga. Så mejlade henne idag å när dom är 8 veckor kan vi komma å kolla på dom på salongen! :) Är superkär i en av dom, den svartvita ;)

Okänd kisse som jag träffade på i Älmsta när jag jobbade, suupergosig haha :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0