Inte dom bästa av dagar...


Ä
lmsta natta igår va skoj! Började med en runda genom älmsta å upp till ica, köpte bara lite brända mandlar, 10 munkar å en billys till dagens frukost ;) Sen beställde vi pizza till middag, jag å stina delade på samma, vi hade lite lika smak igår på mkt haha! Capricciosa med ananas iaf, supergött. Sen drog vi till Lunden där Minnah spelade. Va väl sådär med det, men jag å stina testade iaf på det mesta, tallriksnedkastning (som ja sög på), gevärskjutning (som ja va grym på, slog anders btw!) å chokladhjulet, men där gick det inge bra ;P

Sen blev det en korv för mig å anders före dom stängde, kokt korv med bröd är sjukt gott när man e hungrig haha. Sen drog jag, anders, robert, sara å robin(?) hem till sara. Jag låg å värmde upp roberts del av sängen å snackade med sara till typ tre-halv fyra medan anders å robert satt ute på dörrtröskeln å snackade haha. Vaknade runt elva å hade superont i halsen å va skittrött, men en billys satt fint på morgonkvisten å sen låg vi ute å löste korsord/hitta ord så gott vi kunde lagom sega i huvve.

Fick skjuts hem av robin å sula på eftermiddagen, å sen har jag knappt lyft ett finger. Jag å anders hälsade på hästarna, spelade lite kort ute i solen å chillade innan han drog hem. Å nu ikväll har jag bara kvällsfixat hästarna, legat i sängen å kollat på vänner å sovt. Har noll ork, halsen är helt igenstockad å hostar som attan. Har druckit hostmedicin men hjälper väl sisådär. Har bara äckliga å dåligt fungerande halstabletter så imorrn  måste apoteket besökas. Behöver strepsils å hostmedicin som inte gick ut för över ett år sen!

Har massa bilder från igårkväll, så ska lägga upp några imorrn tänkte jag. Orkar inte ladda upp nu, tar ju ett tag å är slut som artist för idag. Så, godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0