Ett glas


Jag är lite virrig tror ja. förra inlägget om långsiktiga mål ska ju va kortsiktiga, vette tusan hur jag läser ;P nåja skit samma ;)

Igår bjöd Anders mig på Ett glas, helmiddag me efterrätt å fördrink å allt :) Suuupergott! Åt en asgod fet entrecote å sen vit chokladmousse med färska jordgubbar, blåbär och rabarberkompott. åt faktiskt nästan upp allting, längesen ja åt så mkt mat haha! men måste ju passa på näre är gott ;) nästan i klass med Anders-ätning ;)

Idag har ja vart hemma å fixat med hagar å boxar inför tävlingen imorrn, samt lite annat småjox. kommer några nu ikväll redan så är lite å göra. Ska bli superkul med tävling imorrn även om jag själv inte är med, men mamma är ju så får hejja på henne ;) jag ska sitta i incheckningen på morgonen sen ska jag å Anders sitta domarsekreterare, eller jag ska skriva å räkna å Anders visar poäng ;)

Hade ingen bra foto-dag igår haha såg helt drogad ut på alla bilderna ;P





Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ibland blir det lite fel :P

2011-07-18 @ 13:11:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0