Bel-Air Blue

Igårkväll va Sara å Robert här, spelade lite kort halva natten. Kort va min grej igår å Saras va mariokart helt enkelt ;) Ända tills Robert kom å tog över första platsen på kort å lång hehe :P

Idag ska jag träffa Anders wiiiie! Inte gjort det på två veckor nu typ, sen innan ja bröt revbenet. Har inte orkat, men nu äre lite bättre så jag iaf kan röra mig :) men orkar inte bära någe eller böja mig för mkt än, då hugger de som fan. Men är väl inte så konstigt egentligen. Tänkte kanske hyra nån film å köpa lite godis eller någe ikväll, nått lugnt å stillsamt iaf :)

Kul å byta färg på naglarna lite nu å då, nått måste man ju roa sig med ;P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0