Tröttmössorna är på

Jag å Anders har vart skittrötta hela dan, jag har egentligen ingen bra anledning men har vart/är astrött ändå! Kan iofs va för att jag har vart så speedad med plugg å så i veckorna, å speciellt inför tentan i torsdags. Ska iaf kolla lite på melodifestivalen ikväll, så länge vi orkar hålla ögonen öppna. Anders ligger för tillfället här breve mig på stolen å halvsover med huvudet på skrivbordet haha sööte :) Fick för övrigt jättefina blommor av han idag för att jag klarade tentan :)



Skönt att det börjar bli lite varmare nu, även om slask inte äre roligaste så äre skönt att snön smälter bort nån gång! Har vart typ +3 här idag så har börjat smält lite smått. Å hästarna börjar tappa vinterpälsen yaaay! Finns ju inget bätte än att stå å borsta i typ en evighet tills man har världens jäkla pälshög breve sig men ändå ser hästen ut som en rugguggla ;) Fast Lýður brukar fälla ganska fort faktiskt, då finns det ju dom som e värre som börjar fälla mitt i vintern å håller på ända till sommaren ;)

Hade med kameran ut idag å tog lite bildar på några av pälsbollarna :)


Sól som är på tjocken, ska ha föl i april :)


Leistur, Reynir-avkomma :)


Leistur


Anders å Leistur :)


Frami, Reynir-avkomma :)


Moldi, vår äldsta Reynir-avkomma som nu är inriden :)


Hróður, Græðiravkomma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0