The only way to define your limits is by going beyond them


Fullspäxad dag igår! Träffade först Ronja å Isabelle för en lunch på Esplanaden å tiden rann iväg jäkligt fort! :) sen köpte jag lite kattsaker, å bokade tid till tatueringen. Fick tid på torsdag kl 16. Texten är inlämnad å depositionen är betald så nu äre bara vaa gör vi? nu kööööör vi!!! blir nog asbra :) På kvällen drog vi till Gutte som hade ordnat en fenomenal brottningsturnering med handdukar, energidricka, pausunderhållning, blommor till båda å champagne till vinnaren! Kan ju säga som så att det va ju inte jag som vann iaf haha! Joanna va jäkligt duktig så det blev 3-0 ;) å jag har en hel del blåmärken idag, en riktig feting i knävecket haha! lite udda ställe?:P Sen badade vi hur som haver jacuzzi + bastu å drack whisky/öl/vin/cider, vilket va välbehövligt för gräsbrottning blir man jäkligt skitig av!! Sen satt vi å snacka hela kvällen innan vi cyklade hem. Å anders skulle upp 04.00 å jobba, men jag sov till sju typ innan ja gick upp å städade lite i lägenheten. Sen drog ja hem å idag har vi vart i uppsala hela dan, flyttat jesper + shoppat. Blev en sväng in på new yorker å på intersport + stadium. Jag å jesper fick nya löpskor, suuupersnajsiga! fick så stora blåsor på insidan av foten av mina gamla för dom va förstora så det va väldigt välbehövligt... å killen som hjälpte oss va superduktig så skorna vi köpte nu blir nog asbra. Kollade på nån maskin hur man har fötterna när man springer å jag vrider typ in knäna å springer mkt på insidan av foten. Han snacka nått om pronation...? hur som så är det nu dags å börja träna igen alltså, har ju haft vila iåmed revbenet, men nu äre påt igen ba!

Imorrn ska jag ju ut på nått gääälet med stina å sara... den som lever får se vad vi ska göra! om jag nu överlever, har fortfarande ingen aning om vad det är!

Joanna hade en riktig söting till hund! En liten dansk-svensk gårdshund som hette Jackson :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0