Traguspiercing


Idag åkte jag å Anders en sväng in till Sthlm :) Kollade i lite affärer, käkade tacobar å jag tog ett hål i örat (tragus). Tydligen va mitt öra lite svårt att ta hål i där för dom är så små...så blev trångt me pistolen haha. Vart lite trixigt för han, men blev jättebra :) Visar bild imorrn! Juste, fick ett par superfina örhängen av pappa igår också, är egentligen näspiercings, men ville ha dom platta å små så dom blev perfekta! Å plus att man inte behöver ha nån plupp bak på dom! :) Nu tänkte ja slå mig tillbaka ner i sängen å kolla lite på vänner, är supertrött. Va nyss ute å tränade Lydur, å den herrn va ju inte på sin mest samarbetsvilliga sida idag inte så ja är typ död i kroppen haha! Måste få lite ordning på oss nu å komma igång igen, anmäld till tävling den 24 september ju hehe... Ska iaf träna för Ida med han på tisdag, blir nog kanoners :)

Gårdagens tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0