The best lesson life has taught me is that the idiots in many cases are right...


Idag har Stormur betäckt Sól igen, så hoppas hon tar sig nu! å att hon brunstar nåra dar till... Vore så kul med en fölis efter Stormur, hoppas på en liten skimmel (: Annars har jag typ bara ridit idag å fixat lite... packat massa kläder som ja ska ta med till Anders imorrn, tänkte ta med lite nu så jag har inför skolan så ja slipper släpa allt de sen.

Resten av helgen e fullbokad till max. Imorrn ska jag till kliniken å hälsa på alla gamla goa glada två å fyrbenta! Å sen boka tatueringstid å köpa massa kattsaker till kirren. Sen iväg till Gustaf där en kväll med brottning mellan mig å Joanna väntar haha! Spännande ;) Å på lördag blire Uppsala för hela slanten, terminen börjar ju snart igen så jesper ska flytta tillbax igen. Å på söndag ska jag få min födelsedagspresent av sara, känns nervöst haha! å spännande ;) har nämligen ingen aning om vad det är! å hon säger bara att det vi ska göra är svinäckligt, man blir svettig å skitig om ja fatta de rätt!? å en ledtråd är mås?? haha! Blir Sara, Stina å jag iaf, å kanske Josse. Efter det blire raka vägen till Norrtälje, födelsedagsfika för Anders med mormor å morfar å familj, fast han fyller ju egentligen år imorrn så då blire presentutdelning (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0