Feather extensions


Låg hemma i sängen totaldäckad igår med en fet förkylning å feber. Idag något bättre... men de e väl så att man får skylla sig själv om man är ute å rider å har sig före man är helt frisk. Nu blire iaf lugna gatan här tills jag är helt bra hehe... Har sett maaassa filmer, typ 4 igår å några idag! Finns ju inte så mkt annat man kan göra ;) Förutom å äta isglass å halstabletter då, å sova. 

På tal om något annat, har vart assugen på å beställa fjäder extensions ett tag nu. Dösnyggt. Beställde hem en liten mix idag iaf, inga färgglada grejer utan lite neutralare. Men vet inte exakt hur dom ser ut för mixarna är lite olika. Microringar ingick så de va bara å köpa till en liten tång å en hårkrok. Vet att jag ska ha en hårkrok och en såndär extensionstång nånstans men hittar ju inte sakerna! Va ju iofs jäkligt många år sen jag hade extensions men vet ju att jag inte slängt dom iaf! Så äre när man e virrig å slarver haha. hur som haver så köpte ja nya såna också, inte så dyrt iofs, typ 40 kr, så ingen katta att ja inte hitta dom men. Så jaaa... nu kommer väl Anders börja hippie-terra mig igen haha! (;











Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vart köpte du dem där? Ser ju jättesöta ut! :) Jag har också blivit sugen på att köpa extensions och dem där ser ut som en bra början. Är det 40 kr per slinga alltså? :)

2011-08-05 @ 18:38:40
Postat av: Sandra

Tja snyggo!



Vart har du köpt dom? snyggasnyggasnygga!



Puss!

2011-08-06 @ 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0