Farmakologi för hela slanten å gamla bilder funna!

Imorrn har vi första föreläsningen, börjar med farmakologi som vi läser i drygt en vecka, sen har vi tenta! Snacka om hårdstart ;) Men de ska bli kul! Är taggad å har skrivit ut pp-föreläsningarna, ordlistor å instuderingsfrågor. Så direkt påt imorrn efter dagens slut! Går 8.30 till 16.15 imorrn.
Tänkte gå å lägga mig å kolla lite på tv nu, är hos Anders, dock ensam. Han är ute å käkar middag med några gamla klasspolare. Så får väl se om han trillar in före jag slocknar, inte så troligt... är ju inte världens kvällsmänniska direkt hehe.

Hittade massa gamla bilder på mig på Anders externa hårddisk som ja koppla in... kul! ;)


Vill ha mitt lååånga hår tillbax buhuu! :( Är en bit kvar...

Jag å Linus, som numera är i katthimlen ♥

Störd tjej....




Jag å Lydur, före vi flyttade volten å byggde ridhuset där.


Purken eller vad!?


Lägger upp fler en annan dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0