Det är fysiskt omöjligt för grisar att titta upp i himlen.


Fullspäxad dag idag, som vanligt har vi ju alltid hästarna å fixa tre gånger om dagen, å i morse när de va klart klippte jag stormas klor innan vi drog ut å sprang en runda i skogen. Va ju tvungen å testa dom nya skorna! Å dom va aaaassköna! Men hade fortfarande ganska ont i lilltån efter brottningen, inte så skönt, men gick ok iaf. Sen gjorde vi tacos till lunch, lunchåvatten fodrade hästarna å plockade upp alla fallfrukt, å sen gick jag, mamma å storma ut å plockade svamp. Hittade en del iaf, men inte jättemkt. Mest sommarkantareller, två soppar å några taggsvampar. När vi kom tillbaka tog jag å mamma ut Lydur å Hördur på en ridtur mot bornan. Sen kvällsfixade vi hästarna. Å nu sitter jag här, nyäten med smörstekt svampmacka i magen som pappa stekt i ordning. Å trött som in i gatan. Inte van å röra på mig såhär mkt än haha! Både springa, ut å gå å träna hästen på samma dag :P Har ju liksom tappat all kondis, så lär ju va heeej träningsvärk imorrn!









Storma tyckte de verka som en bra idé att ta hem ett träd...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0