Idol är min trogna vän såhär en fredagkväll

Anders dissade å va med mig ikväll, så tänkte att jag kunde ringa Sara å hitta på någe men kom på att hon kryssar Tallin så det gick ju inte. Nåja, bra å ta det lugnt kanske :) Får hoppas fröken sara inte har något för sig nästa helg för då tänkte jag låna henne lite :)

Imorrn drar iaf jag å Anders till Stockholm för å shoppa lite skor. Sen kanske han kan övertalas med på en bio, brukar inte va ett dugg svårövertaligt ;) Å så lite mat på det kanske :)

Nu ska jag poppa popcorn, smörpopcorn. Å förtära dom framör Idol. Gött!


Kommentarer
Postat av: Sara

låter som en toppen ide :) i will skriva dig ett sms

2010-09-20 @ 09:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0