Frisk fralla

Vaknade upp i morse, mådde inteee bra. Åt lite frulle...tog tempen å damp ner i sängen igen. När jag vaknade igen kändes det tok-mkt bättre, men tänkte att det blir nog sämre när jag väl tagit mig upp ur sängen liksom. Men nähä, kändes ganska bra. Åkte till läkaren vid elva slaget å jag mådde tydligen bra. Så det va ju kanonis. Har tagit det jättelugnt igår å hela dan idag, eller herregud jag har ju tagit det lugnt i över en vecka... typ lugnt iaf. Så nu har jag ungefär 10 tusen myror i brallan. Imorrn tänker jag åka till kliniken igen, i alla fall som det känns nu!

Såhäääär toookglad just nu :))))


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men eller hur! det hör till tjejerna;M)

vad tkr du om killar som anv. smink då?:D

2010-09-15 @ 07:47:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: ♥piinkpiiercing - the one and only♥

fin bild :D

allt bra? ^^

2010-09-15 @ 12:40:11
URL: http://piinkpiiercing.blogg.se/
Postat av: Anders

Sjukt fin <3

2010-09-15 @ 21:31:40
Postat av: Anonym

A: Sötnos :)<3

2010-09-16 @ 08:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0