Wonderful life

Idag är man ju lagom trött. Sov hos Sara i natt, va aspigg i morse när jag vaknade vid 7 efter typ tre timmars sömn, så tog en prommis från henne hem till mig, men nu börjar jag bli lite seg... Nåja, har löshoppat Hördur och Lydur idag, dom har inte speciellt mkt talang fört men dom verkar tycka det är ganska kul! Iaf när hindrena är lite högre... å då menar jag typ 70 cm haha!

Ska sova hos Anders idag, så åker in lite senare när vi fixat hästarna för natten. Då blire tacomiddag yaaay! :) Å så ska jag tvinga han å se The last song eller Remember me ;) imorrn ska vi ta å åka skridskor! absolut inte min grej men det är askul ändå! Jag ät totalt värdelös, har noll koll haha! Så det är ju int elätt för mig å spela mot Anders som gått på hockey aslänge liksom ;P


Kommentarer
Postat av: Anders

<3

2010-10-24 @ 18:11:35
Postat av: Linda

<3

2010-10-24 @ 19:23:42
URL: http://linxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0