Without you next to me i toss and turn like the sea

Tjenna! Idag har jag spenderat dagen hos Anders, först sovmorgon till typ kl nio! Det va mååånga månader jag sov till så sent haha, men det va välbehövligt efter fredagens brist på sömn. Har hunnit med att se både The last song och Remember me, Anders tyckte väl ingen av dom va bra typ. killar haha. Sen har vi vart på Mio å kollat på inredning...å så en sväng på Rusta å Intersport. Tror att jag provade varenda mössa på Intersport men ingen satt bra. Det enda vi kom hem med var två ljus å ett paket med kokosbollar! Fast hittade spotlight, hyllor å hatthylla, men han skulle vänta med å köpa dom tills lönen kommer, kan ju va smart ;) Har ridit Lydur nu på kvällskvisten också i ridhuset, han är så duktig min ludentass :)



Nu ska jag ta å duscha å sen hoppa i säng å sova maaassa! Imorrn ska jag till kliniken! Längesen nu eftersom jag vart sjuk :(


Friiiisk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0