Stockholm Horseshow!

God morgon! Mår inte speciellt mycket bättre idag... har nyss tagit en lång varm dusch å bastu, väldigt skönt :)



Igår beställde vi biljetter till Globen horseshow! Vi ska gå på fredageftermiddagen eftersom det är islandshästar då :) Men ibland går vi på kvällen istället då det är mkt mer å roligare grejer då, men i år va det absolut inte det så då äre ju klart att det blir eftermiddagen! :) Visserligen är det stafetthoppning med kändisar på kvällen, brukar va kul, å så va det nån kamelshow?? Men det slår ju inte riktigt lika högt som islandshästtävlingen ;) 


Varje år innan föreställningen börjar brukar jag åka in till sthlm å handla julklappar, sen möter jag upp mamma, vi äter å sen blire massa hästgrejsshopping i annexet! :) Utan globen horseshow blire ingen riktig julkänsla, allra bäst äre dom åren man kommer ut från globen å det snöar :))))

Blir tre roliga helger i rad där i november typ, vecka 46 ska jag, Ronja och Isabelle till Halmstad, veckan efter äre Stockholm horseshow, å veckan efter det ska jag å Ronja till Nova park, å då ska vi bannemig bada ;) :D


Förrförra året



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0