Remember me

Morsmors!

Har legat i sängen hela dan idag å kollat på maaassa film. Först Fröken Sverige, den va sådär, sen Love happens, den va urdålig, sen Remember me, den va sjuuuukt bra!!! se den!! Nu ska jag kolla klart på The notebook, jag är typ den enda i det här landet som tydligen inte sett den, verkar det som iaf ;)

Känns som att jag börjar bli lite bättre nu, är inte lika hängig längre, yaay! Hoppas jag är frisk till fredag, då kommer Stina ner hit till hembygden så vi ska basta hos Sara på kvällen! :) Å så får jag träffa Anders på lördag som jag inte sett på två veckor då!! :) På tok för längesen!! :(


Kommentarer
Postat av: A

<3<3<3<3<3

2010-10-19 @ 21:34:34
Postat av: Isabelle

Hmm, Remember Me, är det inte också en film baserad på en av Nicholas Sparks' andra böcker? (The Notebook och The Last Song är ett par exempel.) Iaf, The Notebox is to die for! <3



Och på tal om film; jag ska verkligen se till att sammanställa en lista på mina Disney filmer och skickar den via Facebook nu i helgen som senast. Sen om du har tid/ork kan du ju bocka av vilka du vill låna först så tar jag med dem nästa tisdag. ;)

2010-10-20 @ 08:11:15
Postat av: Linda

Isabelle: Låter kanonbra!! :D

2010-10-20 @ 08:32:20
URL: http://linxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0