On a mission...

Jahaja, idag har jag bara sett en film, I taket lyser stjärnorna, den va faktiskt väldigt bra, lite sådär småsorglig. Sen har vi vattentränat Graedir å vart i Norrtälje för att köpa matbord+stolar till lunchrummet i rehaben. Jättefina från MIO blev det! Svart stort bord med svarta typ läderstolar. eller som jag säger "läärstolar". Sen tänkte jag rida nu på kvällen men mamma orkade inte rida när vi kom hem å jag hade absolut ingen egen vilja att rida själv, kändes mer lockande att gå in å lägga sig i soffan då eftersom att jag absolut inte känner mig helt hundra frisk. Imorrn hoppas jag kunna rida, å så ska några hästar vattentränas, sen på kvällen blire bastukväll hos Sara, svinskönt i det här kalla vädret :)

Nu ska jag ta å göra mig massa varmt vanillin-te å slänga mig i soffan. Välbehövligt!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Se till att bli frisk snaaaart!!!! <3



Har ju massa Disney filmer som väntar på dig nästa vecka, samt jag och Ronja! ;D

2010-10-21 @ 20:47:09
Postat av: Linda

Hahaha jaa försöker! ;) Nästa vecka lovar jag att va frisk ;D Då måste vi boka hotell å tåg till halmstad också :D <3

2010-10-21 @ 21:10:52
URL: http://linxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0