Hem ljuva hem!

Ganska skönt å komma hem faktiskt, även om det va huur bra som helst på hotellet så är ens egna säng alltid bäst :) Dessutom hade jag nog snart rullat fram om jag hade stannat där länge till så mkt som jag fikat å ätit. Men tur iaf att jag å Ronja ska tillbax dit i december, asbra hotell liksom :D

Fick en söt nalle, badtofflor å pralin när jag kom till rummet :) Orkade dock aldrig gå ner till spaet å spa:a...



Idag har jag, Anders å Orvar hunnit flytta lite saker till lilla huset som bara stått å skrotat här på mitt rum... Orvar va så söt å gick med alla dom typ 10 gångerna vi gick fram å tebax :)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Nästa gång får vi ta och dra ner till spat, inga undanflykter ;) <3

2010-10-10 @ 20:23:21
URL: http://ronjaanderssson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha jaa eller hur! ;) <3

2010-10-10 @ 20:54:17
URL: http://linxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0