Revbensfraktur

Har varit lite frånvarande här på bloggen i några dagar för att jag har vart sängliggande, har därför inte orkat blogga. Har typ bara legat här i sängen med bärbara datan å kollat på Cougar town och Vänner... Blev sparkad av Moldi i fredags, så Jesper körde mig in till akuten å där spenderades några timmar med läkarkoll å skiktröntgen. Ett knäckt revben, som tur va inget mer! Så det var bara att vila å käka 8 alvedon om dan...  har lyckats gå ner till typ 4 om dan nu! Värst va det nog i förrgår, men nu börjar det värsta ge med sig lite iaf. Kan ju tala om att det är inte första gången jag bryter ett revben... det hr va tredje hehehe... Första gången va i typ 8:an när jag sprang in i en vägg på idrotten, å andra va när jag å mamma voltade med bilen. Så tycker att det här borde va tredje gången gillt! Inga fler nu tack ;) Men den här gången har nog vart värst ändå för har vart jätteförkyld samtidigt å nyst hela tiden...det gör skitont! Men förkylningen är nästan borta nu så de e ju kanon :) Hade tänkt å ta en prommis ut idag å hälsa på hästarna lite...men det regnade så mkt så stannade inne i sängen hela dan. Lika bra det så jag inte blir förkyld igen! Men äre bättre väder imorrn ska jag försöka ta mig ut lite! Blir rastlös av att ligga inne i sängen hela dagarna... Ungefär 1 - 2 månader tar det innan revbenet är helt läkt... jag hoppas på 1 månad för jag vill rida nuuuu! Men ska försöka hålla mig så länge det går hehehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0