12 verkningar senare...

Sådärja då va alla hästarna verkade, alla småttingarna va superduktiga :) Har blitt jäkligt mkt gående med hästar hit å dit hela dan, å maaassa mockande också. Tror att vi mockat sammanlagt 19 boxar idag... tycker att 5-6 st är lite mer lagom ;P tur att dom inte verkas allt för ofta ;) Har försökt att brodda på Lydur, Hördur å Graedir idag också, men det gick bara på Lydur. Är någe fel på gängorna på Hördur å Graedirs skor... blir så sjukt arg när det inte funkar haha! Å dessutom hade vi bara EN ny brodd! Resten va gamla å rostiga likom, så konsigt om det va jag som förstörde gängorna med nå jäkla rostbroddar. eeh neej. så jag gav upp. skitgrejer!

Ska försöka ta en liten ridtur på Lydur nu ikväll, om jag nu kommer upp! å om jag gör det så blir det nog ganska lugnt, kommer nog göra ganska ont i revbenet kan jag tänka mig. Men det äre nog värt! Har hållt mig i 2 veckor nu. Men känns som en evighet. Dessutom vill Lydur träna igen, ser det på hans bedjande ögon! eller okej, dom vill väl egentligen bara ha mat. Men måste ju intala mig att han också vill träna haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0